Mahshid-op-Malta.reismee.nl

Grazzi oftewel Bedankt.

Lieve familie en vrienden, Via deze weg wil ik jullie één voor één bedanken voor de lieve, leuke en grappige berichtjes op de weblog, via e-mail en op facebook. Natuurlijk ook grazzi voor alle attente en bovenal lieve telefoontjes, smsjes en postpakketjes (erg leuk en origineel in de 21e eeuw). Wanneer je voor een langere periode naar het buitenland gaat is het altijd even afwachten of je met iedereen in contact blijft. Ik ben blij dat het spreekwoord uit het oog uit het hart niet van toepassing is tussen ons. Het is 5 december en hoewel de meesten van jullie waarschijnlijk afgelopen weekend Sinterklaas hebben gevierd of het gewoonweg niet meer vieren, wens ik jullie alsnog een fijne Sinterklaas toe. Liefs, Mahshid

Reacties

Reacties

Het vriendje!!

Iets zei mij dat wij wel in contact zouden blijven.....

Mis je schatje!!! xxxx

Ladan

Nu krijg ik een update en daarvoor niet, wat leuk!!!

Mahshid

@ 'het vriendje': we zijn inderdaad wel goed in contact gebleven ;) :p

@ ladan: ach ben jou vergeten in het begin een mailtje te sturen met de link naar de weblog? Sorry! Nou ja je bent er nu in ieder geval, gezellig!!

Mahtab

Zeg jongedame, wat is dit nu weer voor gekkigheid. Alsof wij jou uit het oog gaan verliezen. Al zou je dat willen, we blijven je achtervolgen....
*word je al bang?* Hihihi.
Dikke mach mach dokhmal khale ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!